Blicka framåt

Nu tar jag nya tag och blickar framåt! Jag ska leva så mycket jag kan och kickstartar med 2 dagar i Göteborg sön-tis! Bara jag och mannen!
 
När vi kommer hem ska vi renoverade, byta golv, slå ner vägg och lite annat... Det kommer att vara fullt upp i september! 5-6 september är jag på tjänsteresa till Köpenhamn men jag ska ställa in tjänsteresan till Tyskland! Bitter är jag över det, men i och med att RMC inte gick med på stimulerat FET har jag inget annat val. Eller jo jag skulle kunna välja att vänta en månad, men det ser jag inte som ett val. 
 
Jag kommer att göra mitt sista lilla frysis för denna gång någon gång v 37! 
 
Fram tills dess ska jag dricka vin, leva gott och träffa vänner!
 
Jag kommer nog att vara dålig på bloggandet fram tills nästa ruvardagar! 
 
Ha det så gott så länge!😊
Maria
2016-08-25 @ 19:39:33
URL: http://ivfknyttet.blogspot.se

Då håller vi tummarna för lilla eskimån vecka 37! Ha det så himla fint tills dess och ta hand om dig!!

Svar: OH yes det gör vi😊 tack detsamma fina du 😘😘
Em

Pånolligen
2016-08-26 @ 16:46:03

Ja då håller vi verkligen tummarna ☺️ Synd med Tysklandsresan men det går säkert fler tåg (eller flyg 😉, nej usch vad dåligt haha). Tror ändå på det här sista embryot! De måste ju ha sparat det bästa till sist ☺️ Ha en fin semester i Götet 👍🏻

Svar: Haha du har samma typ av humor som jag😂😂😂 Tack fina du och jag hoppas på.många fina ägg på tisdag✊✊ nu ska jag gå på Liseberg och vinna massor av choklad 😘😘
Em

Pånolligen
2016-09-06 @ 16:35:56

Hallå! Är det inte dags nu igen? Nästa vecka va? Saknar ditt bloggande 😘

Svar: Alldeles precis😊 på måndag! Styrka till dig vännen!💓
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0