Gaaaaaahhh låt denna väntan vara slut nu! Ruvardag 6

Åh vad jag inte orkar med detta längre.
 
Jag måste fråga! Ni som har plussat, kände ni då det stack i äggstockarna innan? För mig är det ett typiskt tecken på att mensen är på g. Men det brukar krampade mer än nu. Men det känns som det borde vara tecken på att mensen är på g, för varför skulle det sticka i i äggstockarna om man vore gravid? 
 
Jag har blivit lite sken gravid tror jag trots att allt pekar på att det inte har tagit sig. Det kommer fortfarande lite bruna flytningar..  Ytterst lite dock. Mensvärken har typ försvunnit helt, det bara sticker till ibland.
Jag är illamående... Eller är jag illamående igentligen? Inbillar jag mig bara? 
Brösten ömmar fortsatt, eller gjorde det när jag kollade för tio minuter sedan iaf😂😂😂
 
Granskade även mina bröst på toan nyss, och man ser blodådrorna tydligt, men det kanske man alltid gör... Hör ju inte till vardagen att jag granskar dem så att säga...
 
Brukar inte jag ha extrem ångest dagarna innan mens... Hrm hrm hrm... Det har jag inte nu iaf!
 
Hade jag inte kännt det stickande i äggstockarna och haft bruna flytningar nu hade jag nog trott att jag var gravid😊
 
Två dagar kvar... Börjar bli nervös inför testet imorgon.
 
 

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0