Slut! Ruvardag 6/7

Jahopp ja jag var skengravid! Jag började förstå igår eftermiddag/kväll att det inte gått denna gång heller.
 
Niagarafallet i blod så inget hopp kvar! 
 
Ska ringa RMC fast testdag inte är förräns nästa onsdag, måste ju få ha någon kontroll över mitt liv.
 
I veckan bokade jag flygbiljetter och hotell i Tyskland då jag ska dit på tjänsteresa den 12 september.. Jag har sett fram emot denna resa och det är verkligen ett möte jag vill vara med på. 12-16 september skulle jag vara där! 
Men har insett att det är då vi kommer att sätta tillbaka det sista ägget... Det är en bra chans (för Karriären)för mig att åka till Tyskland men är det värt 6 extra veckors väntan? Nope,därav anledningen till att jag måste ringa RMC idag, kan man få stimulerar försök så här sista frysförsöket?  Så att man kan få göra båda, både Tyskland och frysis...gaaaaaahhh det tar aldrig slut!
 
Idag är det en sorgedag! Efter jobb ska jag tillåta mig att gråta, inte knuffa ner bollen under ytan igen.
 
Gaaaaaahhh är så jäkla besviken på livet!
Pånolligen
2016-08-23 @ 10:04:16

Fy fan! Jag blir så trött! Så tråkigt att det inte blev något 😥 Hoppas kliniken godkänner stimulerat fet, säg bara att du vill testa något annat eftersom det inte gått nu med vanligt. Förhoppningsvis så godkänner dom det! Ta nu hand om er ordentligt och gråt ut ikväll. Tänker på er ❤️

Svar: Tack! Nu håller jag tummarna för dig istället! Blir inget stimulerat fet.så får ställa in Tysklands resan...💕
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0