Äggplock imorgon

Igår var det dags för ägglossningsspruta klockan 21:00 det var sån lycka att jag inte behövde ta orgalutranen😊
 
Jag har förlikat mig med tanken att det kan gå hur som helst imorgon. Till och med förberedd på att inte äggplock blir av. Det jag dock inte är förberedd på är om de avfärdar och väljer att inte ta bort polypen.
 
Det här är verkligen en "gamechanger" och jag är supernervös och spänd. Dock inte för själva Äggplocket utan mer  för vad som kommer sägas /ske!  
 
I fredags kom min chefs chef med en bestämd min  och sa att hon vill prata med mig. Nervöst gick vi in i ett rum där hon frågade hur det går för oss. Jag berättade att jag mår bra men fortfarande är ofrivilligt barnlös. 
 
Hon sa att hon haft sån ångest över att prata med mig, 
Sedan berättade hon att hon var gravid!
 
I somras när jag kraschade och inte mådde så bra stod jag typ och sa följande till henne.
- Kommer det ett till jäkla gravidbesked på den här arbetsplatsen så går jag typ under. Folk blir gravida, går en graviditet  går hem på mammaledighet och kommer tillbaka medan jag står här på samma ställe...Jag orkar inte mer!
 
Ups! Hoppsan, det var ju inte min mening att göra så att hon fick ångest. Jag är också väldigt tacksam för att hon berättade det på det sättet hon gjorde.
 
Idag ska jag försöka njuta av första advent och gå på julmarknad. Imorgonbitti 06:30 drar vi! Två alvedon intas innan sängdags idag!
 
 
minresa.wordpress.com
2016-11-27 @ 17:51:32

Lycka till imorgon!!! Ska hålla alla tummar jag har!
Kramar

Svar: Tack fina du😊 kram
Em

Petra
2016-11-27 @ 18:50:43

Stort lycka till!

Svar: Tusen tack😊 hur har det gått för dig? Blir det först i januari eller hur var det?😘😘
Em

Pånolligen
2016-11-28 @ 07:56:10

Lycka till idag fining!
Hoppas att allt ska gå bra och att läkaren kommer fram till bäst val <3

Svar: Tack snäckan 😍 💓💓
Em

Varvagtillettbarn.blogg.se
2016-11-28 @ 08:23:03

Hejar på er idag och hoppas att läkarna tar ett klokt beslut idag!! 😘💕

Svar: Det gjorde dem😊 tusen tack😘😘
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0