Ruvardag 11

Still waiting...  Förra gången på ET slutade det på RD 11... Värken kommer och går, but still white... 
 
Det är klart att man inte vill in i sorgen, men jag blir hellre nerklubbad nu så att jag kan komma vidare snart.
 
Min sambo övertalade mig att ta ett test igår och det var negativt. 
 
BIM + 1
 
Jag håller er uppdaterade!
Pånollligen
2016-10-19 @ 17:36:17

Jag håller mina tummar och hoppas att ruvardag 10 är för tidigt att testa. Om jag testat så tidigt tror jag inte att det hade synts nåt, iaf inte första gången när testet var så svagt på ruvardag 12. Positivt att mensen inte kommit än iallafall! 👍🏻

Svar: Tack för att du höll på mig in i det sista😊 nu är det över på riktigt! Sörja och fokusera om står på menyn idag. 💓💓
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0