Ruvardag 9 slutspurten

Jag vet till 99.9 % att det är kört! Det gick inte denna gången heller!
 
 
Idag går min chefs chef hem på mamma ledighet. Skulle inte förvåna mig om jag är på precis samma ställe och klampar när hon är tillbaks om ett år. 
Samma chef som jag förra sommaren stod och sa att jag inte står ut och att jag inte pallar att en till går hem på mammaledighet och jag står kvar och stampar när de kommer tillbaka... 
 
Negativt test idag med! Mensvärken har eskalerat likaså de bruna flytningarna. Jag vill nu bara att mensen ska komma igång  så att man kan dra ett streck över denna ruvning också!
 
Jag och sambon diskuterade igår och har gjort upp plan. Om den sista embisen inte tar sig så kör vi på ett trepack tror vi. Vi lever då på hans lön och tar avbetalning på tre månader och betalar IVF med min lön.
 
Vi ska dock kolla med läkaren om vi inte ska köra inseminationer istället det är genom det vi fått ett plus!
 
Ja ja nu ska jag gå till jobbet, och därefter planera och fixa det sista in förmöhippan imorgon.
 
Ha en fin helg Hörni😊
 
Pånolligen
2017-04-28 @ 07:48:08

Jävla skit!!!!! Varför!! Lider med er😔 Ta hand om er ❤️

Svar: Du och jag kompis, du och jag💓💓
Em

I väntan
2017-04-28 @ 08:23:48

❤️❤️❤️

Svar: 💓💓
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0