The end på ruvardag 9

 Rött =Slut
 
Imorgon ska jag dricka och kanske till och med röka.
 
Måste vänta en cykel till vårt sista embryo får flytta in!
Malin
2017-04-28 @ 16:59:31
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Åh vad tråkigt😥 Det tycker jag att du gör rätt i. Njut av all god dricka 💕 Hejar på dig nästa gång! Varför behöver ni vänta? Stor kram till dig💖

Svar: 💓💓
Em

Pånolligen
2017-04-28 @ 21:34:27

Så ledsen för er skull 😟 Drick o rök!! Det har jag gjort precis för något kul ska vi ju få ha. Tänker på er ❤️

Svar: 💓💓
Em

Vår väg till ett barn
2017-04-29 @ 17:40:48
URL: http://varvagtillettbarn.blogg.se

Nej, vad ledsen jag blir :'( Vill så gärna att ni ska få ert plus. Det gör du helt rätt i <3 Hoppas du får det trevligt och att du får tänka på annat för en stund <3

Svar: 💓💓
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0