Glad gubbe!

Var på Vul i måndags och då var mina blåsor 2 cm stora så det var väntar med en glad gubbe idag😊 Dock fanns den inte i morse utan först nu på eftermiddagen så det innebär att jag blir ruvare för sjunde gången på fredag. Eller är det åttonde gången? Tror det är sjunde.  Ja där ser nu vad loj jag har blivit. Kommer inte ens ihåg hur många vi har satt tillbaks. 
 
Eller här står jag och tar för givet att jag ska bli ruvare på fredag. Det är ju inte alls säkert. På vår första ivf klarade inte vårt sista embryo upptiningen. På vår andra fick vi inga till frysen och nu är det ju tredje ivfen och sista frysembryot. Fuck jag vill inte ens tänka så!
 
På ultraljudet igår diskuterade jag och min läkare iaf framtiden. Jag tror att vi kommer köra ett försök istället för ett trepack och vi kommer köra i uppsala istället för i göteborg! Och om detta inte tar sig kommer vi antagligen att börja så fort det går och med långa protokollet. Efter tre korta.
 
Men jag hoppas så innerligt att vi aldrig kommer dit❤
Pånolligen
2017-08-29 @ 19:17:08

Wow! Tänk så glad man kan bli av den sör glada gubben! 🙂 Jag hoppas så att embryot ska klara sig och att det ska fästa och gå hela vägen. Känns som man alltid säger samma sak men men. Det är ju trots allt målet! Tror det kommer gå fint, oftast överlever de ju faltiskt! Låter som en bra plan med ett försök till och det långa protokollet. Tror absolut att det är bra att testa båda och vi har ju fått ut fler ägg med det långa. Hur kommer det sig att ni väljer Uppsala? Håller tummarna hårt för fredag 😘❤️

Svar: Åh hoppas du har rätt med det långa protokollet☺ Om vi tar uppsala så får vi hotellnätter i samma pris och slipper åka hem mellan äggplock och insättning, sen följer de upp och analyserar mer än göteborg om jag förstod det rätt samt väldigt bra statistik på frysåterföringar😊 ååh imorgon är det ju testdax för dig❤❤❤❤❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0