Lång och välbehövlig paus

Jag hoppas så innerligt att ni alla  mår bra och jag skäms lite över att jag varit så fullständigt kass på att läsa bloggar i sommar.
 
Jag har varit sjukt trött heeeela sommaren och haft ont i huvudet typ konstant. Jag undviker därför att kolla telefonen och paddan.
 
Det har till och med vart så illa att jag till och med blev inlagd innsn semestern. Jag gjorde skiktröntken och magnetrönken och de tog hur mycket prover som helst... så när det var dags för semester bad jag dem sätta en rödvinspåse på droppstången istället men det ville de inte.. konstigt!
 
Hur som helst så är det lite bättre nu men unviker fortfarande paddan och telefonen. 
 
Men ville såklart kika in och berätta om rispningen som jag gjorde idag.  AJ AJ AJ!
 
Själva rispningen gick på några sekunder men i vanlig ordning var det problematiskt att komma in i min livmoder. Det var det som gjorde mest ont och tog mest tid trotts att jag fick cytotek innan.
 
Nu efter blöder jag lite och har lätt mensvärk annars är det som vanligt!
 
Sååå spännande! Tänk så är det detta som behövs! Mensen bör komma om en vecka typ och två dagar efter ägglossning är det alltså äntligen dags för FET!
 
Hoppas ni andra mår bra som sagt ❤❤
Pånolligen
2017-08-09 @ 17:05:32

Men vad säger du kompis! Mår du bättre nj och de hittade väl inget hoppas jag!! 😥 Skönt att rispningen är över nu iallafall även om det gjorde ont! Nu är ett delmål över så nu är det mens och sen ägglossning och sen är det dags 👊🏻👊🏻👊🏻 Åh vad jag hoppas!!!! Hoppas du mår bättre snart! Kram ❤️

Svar: Nej det var riktigt sugit! Japp nu är det över, hoppas på att det är sista gången man gör något sånt här, men det är det väl antagligen inte... Jisses vad jag håller tummarna för din ruvning vänne ❤
Em

Maria
2017-08-10 @ 16:02:55
URL: http://ivfknyttet.blogspot.se

Åh snart dags då, vad härligt att det närmar sig! Hoppas hoppas!!

Svar: Tusen tack fina du❤
Em

Malin
2017-08-10 @ 18:09:14
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Oj hittade dom vad det var som var fel? Hoppas det är bättre nu!
Härligt att du är igång igen, och hoppas på rispningen.
Själv spolade vi livmodern idag men allt såg så fint ut.. så tjatade till mig instopp nu redan i augusti👍 Kram

Svar: Nej förutom vätska i bihålan😊 jag hoppas med! Surt att din gubbe kom på fel dag😥kram
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0