Äntligen värkfri!

Om allt är som det ska med krabaten därinne är jag ett bevis på att man kan ha konstant ont i flera dagar utan att det är någon fara.
 
Denna gång håll värken i sig i över två dygn. Konstant. Vilket såklart gjorde att jag hade extremt svårt att slappna av. Så idag när jag i morse märkte att värken avtagit för att sedan typ förvinna var det en extrem lättnad.
 
Så idag har jag känt mig ganska lugn vilket har varit super skönt för omväxlings skull🤗
 
Imorgon ska jag åka och storhandla och i och med att jag inte får bära själv är min pappa snäll och följer med mig. Min sambo jobbar natt så han sover ju hela dagen.
 
Det är 1 vecka kvar tills jag får se det lilla miraklet igen! Om allt är bra med det då har jag tänk att berätta för mina älskade syskonbarn att de ska få en kusin😍
 
Eller vågar man det allaredan... jag kanske borde vänta till KUB som är 8e jan. 
 
Kram på er!🎅
I väntan
2017-12-22 @ 07:09:48

Underbart att värken släppt! :) Önskar dig en riktigt God Jul!! ❤️🎄🎁🌟

Svar: Tack fina du! Önskar dig med en riktigt riktigt god jul❤🎅
Em

Resanviinteplanerat
2017-12-22 @ 10:18:02

Skönt att värken har släppt. Jag har också haft en del molvärk, den har dock kommit och gått men den har känts rejält vissa stunder. Och allt är bra med vår lilla, så jag hoppas innerligt allt är bra för er del med.
Jag berättade för mina syskonbarn innan vi vart på UL, de känner till att vi har svårt att få barn & är medvetna om att det kan gå snett då min kusin förlorat sin son sent i en graviditet. Tycker det är fint att få berätta för dem, de blev helt överlyckliga och kramade oss massor ❤️❤️❤️ Stort lycka till och god jul 🎄

Svar: Tusen tack😊 Det är ju så mycket skönare om man slipper värken och bara mår illa istället😉! Jag tror vi har bestämt oss nu, och det blir efter torsdag då jag ska till läkaren och göra ett till vul. Då har jag fått det bekräftat 3 gånger så då borde jag känna mig redo att berätta❤ Fantastisk känsla att kunna ge dem en kusin. Tack för att du berättade och jag önskar dig en riktigt god jul❤🎅🌷
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0