V 10

Igår hade jag förmånen att gå in i v10. Mina bröst har den senaste tiden varit superstora och svullna. Men igår sa det poff och svullnaden och ömheten försvann.
Jag mår inte heller illa. Jag har iof inte varit illamående hela tiden utan det har kommit och gått.
 
I helgen spände magen som sjutton och jag hade mycket molvärk som sedan släppte och efter det har jag inte heller känt så mycket.
 
Om jag inte äter direkt på morgonen har jag mått halvkasst under dagen så har börjat med att äta direkt när jag går upp.  Funderar på om jag ska strunta i det idag för att se om jag mår dåligt idag.
 
 Det är långa veckor kvar till vul eller ul. Är det någon som vet om man gör vul eller ul i v 12? 11+2?
Kan man se på ett vanligt ul?
 
Annars har jag nu slutat med lutinus och kör endast på fragmin nu. Fragminsprutan får jag sluta med den 4 januari.
 
Hoppas att ni mår bra där ute❤
Sofie
2017-12-13 @ 07:47:23
URL: http://www.nouw.com/ivfresamotettsyskon

Dessa symtom alltså, kan man inte bara få må kasst? Jag tror dock inte du behöver oroa dig alls <3 Vilket datum är det du har VUL? När jag var i vecka 12 (11+ngt) gjorde de VUL på mig, detta för att det är enklare att se fostret bra då sa de. I vecka 14 gjorde de ett vanligt ultraljud :)

Svar: Men eller hur! Illa hela tiden vore ju mycket uppskattat😊 28 dec i mellandagarna så om två veckor, det känns som en evighet tills dess...Ahaa då ska jag förbereda mig på vul😊 Tack vännen❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0