Ägglossningstest positivt igår

Så gjorde jag en chansning igår och tog ett nytt ägglossningstest då jag hade ganska ont natten till lördagen! Och där var den, den glada gubben! På dag 18! Så sent har jag aldrig fått utslag! Det senaste jag vart med om är dag 15!
 
Jag gjorde frukost på sängen till min sambo och gick in och sjöng, happy making a baby Day😊 (när det gäller produktionssex måste man ju skoja till det lite så att det blir lättsamt)
 
Alltså vi har kört varannan dag i en vecka förutom i fredags då jag var helt slut... Då trodde jag även att ägglossningen var förbi,så det grämer mig lite nu att jag liksom inte orkade då!
 
Annars har jag sådan sjuk ägglossningsvärk! Jag hade så ont igårkväll så att jag typ låg i fosterställning! Idag är det inte heller speciellt bekvämt, hoppas på att det lägger sig lite annars är det väldigt svårt att få till suget på ett nuppmaratonet idag! Ägglossningstestet var negativt idag, innebär det då att ägget redan lossat?
 
Helgen har varit lugn och skön! Idag ska vi iväg och spela badminton för första gången tillsammans! Det blir kul! Man måste ju införskaffa sig någon annan gemensam hobby än produktionssex och barnprat så vi kände att det var dags att ta tjuren i hornen! 
 
I höstas beställde vi ett sånt där mini Nintendo,  ni vet det som.är en kopia av det vi hade på 90 talet. Jag fick mail igår och nu är det äntligen på väg till oss och vi har det i veckan! Så nästa helg ska vi ha spelkväll i vårat framtida barnrum och nutida hobbyrum. Jag ser det framför mig! Vi sitter i varsin Joe fåtölj (Joe från serien vänner) med en stor popcornskål mellan oss framför en stor tv med supermario på😊 Man får ta vara på de små sakerna i livet! 
 
Nu är det väl antagligen fyra veckor och ett par dagar kvar till FET jisses vad jag längtar!
 
Hoppas att ni andra har en härlig helg! 💓 
I väntan
2017-02-19 @ 18:06:43
URL: http://ivantan.blogg.se/

Vad kul att du och din man gör roliga saker tillsammans. Viktigt att inte glömma bort att ta hand om varandra mitt i detta:) Kraam!

I väntan
2017-02-19 @ 18:06:44
URL: http://ivantan.blogg.se/

Vad kul att du och din man gör roliga saker tillsammans. Viktigt att inte glömma bort att ta hand om varandra mitt i detta:) Kraam!

Svar: Eller hur! Superviktigt, och väldigt kul också😊😘
Em

Pånolligen
2017-02-20 @ 16:46:26

Tänk så är det ett riktigt superägg 🙃 Så Gutt med Nintendo, tänkte med köpa det. Du får rapportera om det är nåt att ha 🙂

Svar: Wiii det har kommit! Super kul! Verkligen värt att köpa😍😘
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0