Arg

Eller jag vet inte om arg är rätt ord! Det är svårt att sätta ord på den här situationen.
 
Nej det har inte hänt något speciellt! Jag har bara haft världens pms i helgen, skrikit och haft mig på min sambo. Om ni har sett Youtube klippet med Lukas simonsson när "hon" blir arg för att han andas för högt, kan jag säga att det var jag HELA helgen!
 
Det är ett under att min sambo inte tog sitt pick och pack och drog! Jag hade också världens mensvärk, den kom i fredags och höll i sig fredag lördag. Då blev jag ännu surare, ska jag liksom behöva ha mensvärk i över en vecka innan mens... 
 
När mensvärken försvann i söndags borde jag väl ha slappnat av lite? 
 
SLAPPNA AV????? Det finns inget som heter slappna av i den här ofriviligt barnlösa världen! Nehe förstår ni, då slog hoppet till och jag blev för 10000 gången skengravid! Blev helt plötsligt säker på att den här gången har det skett ett mirakel. Att vi genom vanligt hederligt sex hade skapat en bebis! Jag fantiserade om hur jag sitter på nästa tjejmiddag och berättar att vi minsann lyckades till slut..
 
Och nu en dag senare sitter jag här med mensvärk och tror att mensen kommer vilken sekund som helst. Jag ser helst att jag slipper sitta med världens mensvärk på kursen som jag ska befinna mig på nu i tre dagar. Men det här med att jag ser helst inte, innebär oftast att det är precis hur jag kommer att ha det!
 
Tänk positivt, tänk positivt försöker jag intala mig själv, snart är det ju dags för FET! 
 
Heja oss alla💓
 
 
Pånolligen
2017-02-27 @ 19:40:21

Men vännen.. Vilken skithelg. Och vilken tur vi har som har killar som inte viker undan när vi bryter ihop. Man slutar aldrig hoppas nej, det bästa är nog att sluta ligga helt, då behöver man ju aldrig inbilla sig. Hoppas värken försvinner så att du kan ha det så bra som möjligt på kursen 💗😘😘

Svar: Ja det är tur att vi har sådana toppen killar💓 jag har ju faktiskt haft tre månaders vila typisch i och med operationerna, men nu är man alltså inne i den bittra verkligheten igen. Hoppas att du mår ok vännen💓💓
Em

I väntan
2017-02-27 @ 21:06:08
URL: http://www.ivantan.blogg.se

Förstår dina känslor helt! Jag brukar också ha världens PMS-utbrott, tycker synd om min man då :P Och skengravid kommer man nog aldrig sluta vara, ända tills man blir gravid på riktigt, hehe. Hoppet är ju det sista som lämnar... Snart dags för FET, underbart!!!! KRAM<3

Svar: Hatar PMS det går ju liksom inte att kontrollera sig ibland! Jo sant, men jag hoppas att vi slipper vara skengravida så länge till utan blir preggo på riktigt😊 stor kram
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0