Tur det här med bloggvänner!

Jo men när man håller på att gräva ner sig i sin egen bitterhet igår händer något. Jag går in och läser en kommentar från pånolligen...,


Hon fick mig att inse att jag inte alls behöver vänta 6 veckor! 

Alltså nu har dom ju liksom inte tagit bort något i min livmoder så varför skulle jag inte kunna på sätta tillbaks ett embryo nu?

Jag slängde mig på telefonen och ringde RMC och förklarade att dom inte hade tagit bort något. Sköterskan sa att hon inte kan lova att jag får sätta tillbaks något men att vi gör ett försök. De måste hinna få remisssvaret från sjukhuset här i min stad innan såklart. Jag kanske även kan ryka på att jag fick äta provera innan och då vet jag inte om mensen räknas som vanlig mens. 

Men om jag har lite tur så ruvar jag typ i slutet av nästa vecka😊 wiiiihooo😊💪🏻 känns absolut lite bättre!

Jag började med ägglossningstesterna idag! Jag hoppas inte att jag får utslag förrän på typ torsdag så att remisssvaret som förhoppningsvis skickas på måndag hinner komma upp till lindköping då det skickas med snigelpost.

Hoppas att ni har en fin helg alla😊

Anonym
2017-01-22 @ 09:55:59

Läser din blogg. Är lite i exakt samma sits just nu. Väntar med spänning på hur det går för dig!! https://thetrip2017.wordpress.com/blogg/

Svar: Åh spännande, ska ta mig en lik på din blogg😊 heja heja 😊
Em

Maria
2017-01-22 @ 16:04:39
URL: http://ivfknyttet.blogspot.se

Jag fick pressa fram mens med Provera innan min IVF så det ska inte va nåt hinder :) Det var det inte för Linköping iaf! Håller tummarna!!

Svar: Beror nog på vilken typ av behandling man är under😊men det var värt ett försök😊 inte långt kvar för dig nu! Spännande💓
Em

Pånolligen
2017-01-23 @ 06:31:05

Ja det är allt tur 😉😘😘😘😘❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0