34 år

Japp idag fyller jag 34 år. Förra året var jag helt knäckt av att ytterligare ett år som barnlös hade passerat. I år är jag likgiltigt. Har man kommit till någon slags acceptans eller är man bara trött och sliten efter åren i detta helvete... jag vet inte. Men jag har haft en fantastisk födelsedag och har njutit till fullo.
 
Min sambo har morgon vecka och börjar 05:30 och i och med att jag kan börja när som gör jag också det så vi kan samåka. Vi sov dåligt natten till igår och när jag kom hem vid halv tre var jag sliten som bara den. Min sambo börjar byts om till jeansshorts och säger att han ska till gymmet. Öh va i jeanshorts?
Svaret blev nej och att jag skulle packa en väska för att han tagit ledigt åt mig och att vi skulle åka bort över natten.
 
Helt chockad. Var inte alls förberedd. Så nu är jag precis hemkommen efter en natt i Göteborg med god mat och lisebergsbesök idag😎
 
Min man han kan han❤
 
Bim-2 idag och mensvärk i vanlig ordning. Jag har käkat letrozol men inte sagt det till läkarna i och med att jag inte pallade ett till ultraljud. Min sambo fyller år på fredag och det skulle ju vara helt fantastisk att få ge honom ett positivt gravtest. Men det blir nog inte denna gång heller. Snart är det ju dags för rispningen. Så får ha hoppet på det och vårt sista lilla frys embryo.
 
 
Varvagtillettbarn.blogg.se
2017-07-19 @ 11:54:23

Grattis på födelsedagen! Låter som att ni haft det väldigt mysigt, vilken trevlig överraskning! 😊💕

Svar: Tusen tack snäckan😘
Em

Pånolligen
2017-07-21 @ 23:39:16

Grattis i efterskott finis 😘😘

Svar: Tusen tack snäckan😘
Em

Malin
2017-07-31 @ 10:43:28
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Grattis i efterskott 🎉

Svar: Tusen tack finadu😘
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0