Back för en minut

Hej alla fina människor!
 
Min mobil har varit sönder och jag har efter en sönderstressad period nu äntligen skaffat mig en ny och kommer åt bloggen igen.
 
Inte så mycket som har hänt. Precis på samma ställe och klampar som förra året vid denna tidpunkt. Enda skillnaden är att jag har ännu fler misslyckanden i bagsget.
 
Jag ser fram emot den 9e augusti då jag ska göra den dör rispningen och fram tills dess tar jag blogguppehåll.
 
Vårt barnrum som vi byggde förra året är nu omgjort till gästrum. Vi var och köpte en bäddsoffa i helgen och har nu ett extra litet gäst/tvrum. Orkade inte med påminnelsen av skräprummet det mer eller mindre blivit.
 
Jag begraver mig i jobb och försöker inte tänka.
 
Hoppas att ni mår bra och får en underbar sommar. Vi hörs i augusti ♥️
 
Sofie
2017-07-05 @ 07:57:23
URL: http://www.nouw.com/ivfresamotettsyskon

Hej! länge sedan! Fortsätter att följa er resa mot att bli föräldrar, håller tummarna stenhårt varje försök och lider med er i motgång. Förstår hur tufft det är med minus på stickan varje gång. Jag hoppas att den där rispningen förändrar allt och ger er ert plus & efterlängtade barn! Jag har tron på er & hejar vidare helt tills er skrutt är i era armar! <3 Önskar er en fin sommar så länge! Kram!

Svar: Tack fina du❤ jag är så glad för er skull att ni tog er i mål❤
Em

Pånolligen
2017-07-05 @ 11:05:40

Ha en skön sommar snäckan och sen hoppas vi att rispningen i augusti ska hjälpa. Det är ni SÅ värda! Kramar!! <3

Svar: Tack detsamma snäckan♥️
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0