BIM -1

Imorgon är det torsdag och exakt två veckor sedan jag var på vul och hade börjat ägglossa! Mensen bör alltså komma nu eller imorgon. Den har ju vart tidigare det senaste men så är inte fallet denna månad.
 
Jag hade super mensvärk natten till igår och tror att jag har mensvärk av och till. Alltså man har ju analyserat söndwe sig själv de senaste åren så jag vet liksom inte längre.
 
Igår var jag helt sinnessjukt trött! Typ så att ögonen gick i kors. Tänkte att det kunde vart ett positivt tecken men idag är jag pigg som en mört.
 
Jag vill verkligen ändå försöka njuta av denna sommar. Jag har wastat för många somrar på denna värld nu. Jag har därför planerat in flera roliga aktiviteter trots att vi inte har mer än 1 veckas semester. 
 
På midsommar kommer det lite folk hit, sen ska vi till Karlstad över en helg och kanske en till Göteborg. Semester veckan firas i Halmstad på stranden och i augusti har vi bjudit in alla bo känner typ på trädgårdsfest med femkamp vin och grill!
 
Sen kör vi antagligen FET i slutet av augusti💓
Pånolligen
2017-06-21 @ 20:19:41

Jösses! Tänk så har ni lyckats!! Håller alla tummar o tår för det! Men vännen 1 veckas semester?? Ska du inte unna dig lite mer? Försök ta obetald annars om du kan. Det är så värt det tycker jag. Ska ta fem veckor i år igen o bara koppla bort o njuta av sol o jordgubbar ❤️ Tycker du är värd det med 😘 Då hoppas vi att mensen håller sig borta imorn 👊🏻👊🏻👊🏻👊🏻😘😘

Svar: Hej snäckan 😊 den lyser fortfarande med sin frånvaro men har mensvärk så den är på g. Har inte ens testat, känns inte som någon idé. Är säker på att den kommer under dagen. Jag har rätt mycket semester att ta ut, tror jag har typ 35 dagar men vågar fasen inte ha semester, rädd att jag dippar då. Hoppas på att jag och sambon kan ta lite mer efter sommaren tillsammans 💓 Tack vännen 💓
Em

I väntan
2017-06-22 @ 15:58:12

Håller tummarna att mensen håller sig borta! Jag hade mensvärk som vanligt nu när jag blev gravid, och har haft mensvärksliknande känningar av och till efter plusset med. Så det behöver inte vara kört:) Kram💜

Svar: Det var tyvärr det denna gång med, kört alltså. Tack för peppningen 💓
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0