Trots att

Jahopp då sitter man här på de mest kritiska och jobbigaste dagarna på månaden. Dagarna innan BIM, det är på torsdag om cykeln vill vara korrekt denna månad trots att den inte vart det på länge.
 
Så som vanligt har man såklart en liten smula hopp!  Fastän man veeeet så finns det där pyttelilla hoppet!
 
Mensvärken håller i sig som vanligt! Inväntar mensen!
Pånolligen
2017-06-19 @ 20:00:25

Jag hoppas också den hät månaden trots att jag vet att det inte tagit sig. Men skönt att leva på hoppet på något sätt ändå. Vem vet, nån gång kanske det går vägen. 😘

Svar: Ja eller hur!tack snäckan 💓
Em

Varvagtillettbarn.blogg.se
2017-06-19 @ 20:56:24

Hejar på er! Vill så gärna att ni ska lyckas 💕

Svar: Tack vännen 💓
Em

Malin
2017-06-20 @ 16:17:06

Håller så tummarna att mensen trotsar och håller sig borta ✊️

Svar: Tack fina du💓
Em

Maria
2017-06-20 @ 20:34:22
URL: http://ivfknyttet.blogspot.se

Hoppas <3

Svar: Tack fina du💓
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0