Ruvardagar 4

Så klart att helvetet har börjar redan! Mensvärken kom redan igår, av och till och det sticker lite i äggstockarna..


Idag har jag haft ihållande mensvärk.  det enda positiva so far är väl att pmsen lyser med sin frånvaro just nu. Men det har ju också hänt tidigare utan att det resulterat i något bra.

Idag ska embryot börja fästa om jag har förstått det rätt, så varför hade jag mensvärk redan igår om det berodde på det?

Känner mig ändå inte lika frustrerad eller panikslagen som vid de andra ruvningarna. När jag inte känner något så tänker jag inte på att jag ruvar, vilket är skönt. 

Men alltså det känns liksom som om mensen ska komma vilken sekund som helst men det är ju en hel vecka kvar...

Ni som har plussat någon gång, hade ni motverka långt innan?

Jag vet att jag fick mensvärk två dagar innan mens och ont i ländryggen när jag plussade. Men så här långt innan bådar inte gott för mig...

Om en vecka vet jag!

Nu är vi på väg hem från Karlstad, vi åker hem en dag tidigare än planerat så att jag bara kan få chilla😊

Hoppas ni andra får njuta i solen idag 😘

Pånolligen
2017-03-26 @ 16:34:24

Usch, de där ruvardagarna alltså! Första gången när jag blev gravid hade jag molvärk dag 4 och fem tror jag. Andra gången kände jag inget de dagarna vad jag minna förutom en ömhet som jag tydligen känner både när det går vägen och när det inte gör det. Så man kan Ju aldrig veta tyvärr men jag hoppas såklart det är ett gott tecken 👍🏻😘

Svar: Åh tack vännen nu fick jag lite hopp tillbaka😊 Idag känner jag typ inget so far. Igår fick jag lite feber vilket såklart oroar mig lite. Ja ja om 6 dagar bör jag veta så det är bara att härda ut😊 hoppas helgen varit bra vännen 💓
Em

Madde
2017-03-27 @ 21:14:32
URL: http://minstorstalangtan.blogg.se

Förstår din oro, men så länge mensen håller sig borta är det de som räknas! ❤️ Vet väldigt många som haft mensvärk när dom blivit gravida. Men känslan av att man tror att den är på gång är frustrerande. KRAM

Svar: Åh jag hoppas du har rätt och att jag är en av dem😊 Tack💓
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0