Rädd.

Jag känner mig inte speciellt gravid. Jag mår yttepyttelite illa ytterst sällan, mina bröst ömmar knappt alls och har normal storlek.
 
Jag tycker att mensvärken/molvärken har eskalerat lite. Hur mycket är normalt liksom? 
 
Jag mådde skitkonstigt sist jag var gravid men tycker inte att jag gör det nu... vilket gör mig extremt rädd. Jag har beställt ett gravtest med veckoindikator och tänker att om jag tar det nästa onsdag och det visar 3+ borde det väl vara ok?
 
Jag ska även få ra ett blodprov i slutet av nästa vecka för att se så att nivåerna stiger som de ska.
 
På lördag ska jag trappa ner på prednisolon till 10mg  men ska fortsätta med lutinus ×3 och fragmin fram till vul den 30 november. 3 låååååånga veckor. 
 
Jag önskar så att jag börjar må riktigt riktigt graviddåligt.
 
På måndag ska jag få andra behandlingen dropp intrapalid och jag ska även gå på kbt för atr lära mig att ra sprutorna på mig själv😎
I väntan
2017-11-09 @ 07:24:06

Jag kände inte något illamående eller ömma bröst heller, kommer ihåg att jag nojade mig över det! Har knappt haft något av det under graviditeten. Hade mensvärk också som du, men det är bara växtvärk :) trodde mensen skulle komma hela tiden i början typ... hoppas detta kan lugna dig lite! Stor kram!! ❤️

Svar: Tack för att du lugnar mig lite❤❤❤ Jag hoppas att det är samma för mig🤗kram❤
Em

Anonym
2017-11-09 @ 10:29:21

Jag delar dina känslor 100%! Jag tror att då man försökt så länge som ni (och vi) och gjort så många IVF som ni (och vi, 12 återföringar här...) och sedan fått missfall vilket vi gjort så är ett plus endast en möjlighet men inget man vågar hurra speciellt för... Men de säger ju att alla inte får symtom. Jag vet hur det känns. Hoppas allt går bra för er!

Svar: Tack fina du! Men nu har du alltså plussat igen? Åååhhh vad jag håller mina tummar för er med❤❤Nu är det dags att ta sig i mål❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0