Ruvardag 10

Mensvärk. Något ömma bröst dock i normal storlek. Buken är svullen och känns lite märklig. Och jag mår kvalmigt precis som jag brukar innan mens. Inget pms humör.
 
Min mens brukar komma oavsett om jag går på progestoron  eller ej. Men nu slog det mig att jag också tagit ovitrellen. De sista 6 klicken på ovitrellesprutan togs i tisdags, undra om det kan rubba?
 
När man tar maxdosen innan äggplock så kan den ju sitta i upp till 10 dagar, men när jag tagit en så liten dos borde den väl gå ur snabbare....hoppas jag.
 
Jag önskar så innerligt att alla symtom på att mensen är på g beror på alla medeciner. Det enda som jag tror skiljer sig från tidigare ruvningar är att jag känner mig svullen på ett märkligt sätt över buken. Men det är säkert precis som vanligt men jag greppar efter halmstrån!
 
Nu får vi se om jag tar mig förbi ruvardag 12 då det är det längsta jag kommit med ET.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0