Ruvardag 13 JAG ÄR GRAVID

Så många gånger jag önskat att jag kan få skriva det. Nu får jag det. Men det är förenat med skräck!  Jag har kommit bit på vägen och betydligt längre än jag gjort de senaste två åren.
 
Det är över två år sedan jag fick mitt missfall efter mitt första plus som kom efter en  insemination. Efter det har jag gjort 2 inseminationer till, säkert 10 hormonbehalndlingar med letrozol/ovitrelle. 2 hysteroskopier efter sedd polyp. 4 IVF, 3 ET och 5 FET! 
 
Jag vågar såklart inte glädjas ordentligt men på något sätt är det en milstolpe.
 
Det nedersta testet är från imorse och det översta från igår. Svårt att tänka mig att det är en fjärdedels ovitrelle som blir starkare 8 dagar efter❤❤❤ Jag bara gråter hela tiden🤗
 
 
 
Malin
2017-11-08 @ 07:01:51
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Åh jag är så glad för din skull!! Vilket fint pluss idag😍 Du är verkligen så värd det här, det är vi alla🤗 Förstår din försiktiga glädje, så skulle jag också känna. Men det där är ett fint test och har en känsla att det kommer gå riktigt bra allting. Såg ditt svar om medicinerna, tack☺️

Svar: Tusen tack😊 Jag hoppas att du får samma resultat av medecinerna❤❤❤ Jag är livrädd😊 kram😍
Em

Anonym
2017-11-08 @ 07:13:20

Åååå så underbart!!! Stort megagrattis, helt otroligt! Ber att detta ska gå hela vägen! 🙏🏻🙌🏻❤️ vilka kämpar ni är, ni är sååå värda detta!!!

Svar: Tack fina du❤❤❤ Jag hoppas så innerligt att det håller i sig😊 Hur länge hade du typ som mensvärk? Jag blir lite nojig.... tack för stöttningen❤
Em

I väntan
2017-11-08 @ 07:15:20

Ps. Kommentaren var från I väntan, tror det blev från anonym nu...😜

Svar: Noterat tack❤
Em

Varvagtillettbarn.blogg.se
2017-11-08 @ 09:16:10

Åå, grattis till plusset! Kan tänka mig att det är skräckblandad förtjusning. Men nu är ni ett stort steg närmare i alla fall 😃❤️ Hejar på er!

Svar: Tack fina du❤ Oh ja ett stort steg😍😍 kraaam
Em

Matelan
2017-11-08 @ 11:41:43

Åh vad härligt! Grattis!! :D

Svar: Tusen tack❤
Em

verklighetochdrommar.wordpress.com
2017-11-08 @ 14:57:18

Åhh!! Jag blir så glad och lycklig för din skull!! Håller tummarna för att det fortsätter lika fint och för att Jag också ska få göra ett sådant inlägg till sist!

Svar: Håller tummarna för att du ska få göra det med❤❤❤ tack fina du❤
Em

Pånolligen
2017-11-08 @ 15:13:19

Det här kan inte va ovitrellen. Ni är gravida ❤❤❤ så härligt med en solskenshistora 😍 grattis igen 😘😘😘😘

Pånolligen
2017-11-08 @ 15:13:20

Det här kan inte va ovitrellen. Ni är gravida ❤❤❤ så härligt med en solskenshistora 😍 grattis igen 😘😘😘😘

Svar: Du ska också bli en solskenshistoria pånolligen. Det måste bli så! På ett eller annat sätt ska du/ni bli lyckliga ❤❤❤❤tack fina du❤❤❤
Em

Susen
2017-11-08 @ 21:04:13

Massa massa Grattis😍✊🏻 Håller en tumme för hela vägen.
Ja va i Falun idag å fick tillbaka 2 frysta😱 nr 6 och 7 på syskonförsök.

Svar: Tusen tack😊 Grattis till embisarna, håller tummarna för att de stannar❤❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0