Ruvardag 6 ivf 4 ruvning 8

Igår var min första arbetsdag. Jag vet inte om jag fick så mycket gjort dock... plöjde typ 250 mail men inte så mycket mer.
 
Igår på ruvardag 5 hade jag mensvärk av och till under dagrn och ihållande på kvällen. Eller mensvärk är kanske fel ord, molvärk kanske stämmer in bättre. OCH en märklig känsla i svanken. Inte värk utan vara märklig. Inget som jag inte känt tidigare dock. Brösten har avtagit.
 
Jag springer och kissar hela tiden. Är pmsig men inte sådär hungrig och sugen utan det fungerar bra att hålla mig till mina 3 mål om dagen.
 
Idag vaknade jag med någon slags molvärk och brösten har avtagit. Tänkte nästan att de skulle ha ömmat mer idag i och med att jag tog ovitrellen 6 klick igårkväll.
 
Jag vet inte om jag är svullen eller vara tjock. Jag kan inte suga in magen utan jag ser gravid ut. När jag ligger på rygg tycks jag mig känna äggstockarna precis nedanför troskanten. Gör man alltid det? Annars är jag nog lite svullen.
 
Om en vecka är jag på slutspurten och det känns som evigheter dit. 
 
Anonym
2017-11-01 @ 22:39:48

Vet inte om jag skrivit det innan men jag har testdag dagen innan dig. Ska du tjuvtesta något? Inatt och idag har jag också haft mensvärk. Känns tyvärr som att mensen är på gång för mig men jag hoppas att jag har fel. Vill ha plus för alla oss som ruvar nu ❤❤

Svar: Jag tror inte arr jag behöver tjuvtesta, jag brukar aldrig kunna hålla mig men min mens kommer alltid för tidigt. Jag har aldrig vart framme och nosat på testdag utan mens tyvärr. Mensvärk i korta peroioder tror jag är positivt dock. Men om man haft ihållande värk i sju tidigare ruvningar är det svårt att se det som positivt. Kanske var att det fäste som gav dig mensvärk🌷❤
Em

Susse
2017-11-01 @ 22:40:37
URL: http://www.lillasusse.blogg.se

Råkade skicka som anonym, men det var jag som skrev kommentaren innan :)

Svar: Okidoki noterat😊
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0