V.5 (4+3)

Jag har mått illa inatt. Jag har knappt sovit. Jag blir lugn när jag mår illa. Jag vill må illa heeeela tiden. Mensvärken eller jag kanske ska börja säga växtvärken har avtagit och nu rycker och hugger det bara till ibland.
 
Jag är livrädd för att typ nysa och hosta. Blir rädd att embisen lossnar då. Igår köpte jag en burk med vitaminer för gravida... helt sinnes att jag får köpa en sån burk.  När ska man sluta med folsyran och börja med den för gravida?
 
Jag gör forrfarande minst 1 graviditetstest om dagen. 
 
Jag hoppas så att alla ni som fortfarande kämpar också kommer ett steg närmre snart❤❤
 
 
Anonym
2017-11-10 @ 06:09:24

Min barnmorska har sagt att det inte skadar att fortsätta med folsyran. Hon rekommenderade faktiskt att jag skulle ta hela graviditeten. Jag går in i vecka 25 idag och tar fortfarande en tablett om dagen.

Svar: Tusen tack för svaret😊 Men det verkar ju som om folsyra står med på alla gravidburkar, tar du en ren folsyra tablett med? Kan inte det bli för mycket? Kram
Em

I väntan
2017-11-10 @ 06:53:21

Jag äter två tabletter varje dag av gravidvitaminen. Det fyller dagsbehovet av alla vitaminer + folsyra under graviditeten. Kolla på din burk om det är en eller två tabletter som gäller :) Kram!

Svar: Det stor 1 tablett vid måltid så antar att det är 1 om dagen😊 Jag har inte börjat med dom än utan kör fortfarande folsyra tabletten för det verkar vara mindre folsyra i gravidtabletten😊tusen tack fina du❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0