Äggplock tisdag

Sådär bra nyheter idag! 3 stora.. typ 23mm och 4-5 st på 12-14mm.
 
De hoppas på att det ploppar upp några fler och att det blir plock på 6st på tisdag klockan 8. Jag kommer även att få droppet för immunförsvaret direkt efter äggplock.
 
Fram tills dess  kör jag 375 ie fram till lördag och då tar jag 150 ie plus orgalutranen såklart (fast den är utbytt till fyrmadel). Söndag orgalutran 18:00 och ovitrelle 20:00. 
 
Vi vet inte när återförandet blir, det beror på hur många ägg som blir befruktade. Blir fler än 5 befruktade kanske vi får vänta till dag 5 innan återföring.
 
Känns så jäkla gött att ha en plan😍
Maria
2017-10-19 @ 21:49:07
URL: http://ivfknyttet.blogspot.se

Åh så spännande! Nu jäklar ska det gå vägen!

Svar: Ja eller hur! På tiden liksom😊 tack för att du fortfarande kikar in ibland😊 hoppas ni har det bra!
Em

Pånolligen
2017-10-20 @ 15:27:13

Åh så spännande! Det behöver ju som sagt bara finnas ett bra ägg :) jag håller tummarna att det är nu det händer 🤗💜

Svar: Åh ja så san! Någongång borde ju det där guldägget dyka uop. Hoppas på att det äe nu😍 och för dig med såklart! Vad fantastiskt det skulle vara om vi båda kom i mål❤❤
Em

Susse
2017-10-20 @ 23:36:53
URL: http://www.lillasusse.blogg.se

Jag har äggplock på måndag. Hoppas på många bra ägg för oss båda <3

Svar: Stort lycka till😊❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0