Bim -?

Åh jag vill att mensen ska komma igång nu så att vi kan starta behandlingen.
 
Jag borde inte få mens förrän nästa torsdag enligt cykeln men så fort jag gått på behandling oavsett om det är inför äggplock eller letrozol och ovitrelle kan kroppen flippa lite. 
 
Och jag tror att jag hade ägglossning tidigare än jag skulle därför tror jag att den kommer inom ett par dagar.  Önskar ju även denna månad att det ska ske ett mirakel och att vi helt plötsligt ska lyckas på egen hand.
 
Hoppet är det sista som överger en trots att det lyser med sin frånvaro ibland.
 
Jag är pmsig, lipig och har ömma bröst... men så är det ju det här med mensvärken som jag hatar.
 
Igår var jag på kliniken och fick testblanda menopuren så det känns bra nu. Samt att jag träffade en kollega som ska med till Umeå och frågade om hon kunde hjälpa mig med sprutona och det kunde hon. 
 
Om allt går som det ska så är vi igång med behandlingen inom en vecka och då är ju äggplock om kanske tre veckor så inom fyra veckor är jag ruvare igen. OMG!!!
 
Idag ska vi köra upp till Karlstad och gå på överraskningsfest, hoppas att det blir kul😍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0