Bollen är i rullning

På onsdag börjar jag med sprutorna!
Tisdag nästa vecka har jag vul 1!
 
Det är verkligen skräckblandad förtjusning!
 
Nu är jag snart igång! Wohoo
Varvagtillettbarn.blogg.se
2017-10-09 @ 19:12:07

Åå spännande!! 😊 Håller tummarna så hårt jag kan! Då har vi första VUL samma dag 😃 Fast vi kör stimulerad cykel och sedan inseminering.. men ändå 😜😘

Svar: Nej men vad kul😊 Hoppas det går bra med inseminationen❤❤
Em

Susse
2017-10-09 @ 21:58:33
URL: http://www.lillasusse.blogg.se

Jag börjar med sprutorna imorgon (vårt tredje försök), kul att ha någon att följa som kör igång en behandling ungefär samtidigt.

Svar: Ja vad spännande😊 Har ni fått något till frysen tidigare? Vilken medecin kör du med?
Em

Anonym
2017-10-09 @ 22:57:07

Jamen va härligt, nu är det bara att köra! Jag tar snart sista sprutorna för denna cykel, äggplock närmar sig och jag är nervös! Men nu ska vi lyckas, visst?!

Svar: Såklart det ska lyckas denna gång😊 spännande med äggplock! Hur många blåsor har du nu som de tror på?
Em

Pånolligen
2017-10-10 @ 06:46:03

Härligt vännen! Då kör vi nästan samtidigt ju 😘

Svar: Ja vi följs åt❤ jag hoppas så innerligt att vi istället får följas åt vid en graviditet❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0