Faaaaaaan

Bara ett jävla ägg befruktat!!! Vem vet om det delar sig som det ska tills imorgon? Jag vill bara skrika! Men är på ett hotellrum så det är inte en bra ide! Fan allt hopp jag hade har försvunnit. 37000 åt skogen.
 
Jag vet att jag ska försöka tänka positivt och att det kanske är guldägget men vaffan.....
 
Alla blev befruktade men endast 1 blev befruktat med 1 spermie...De andra blev befruktade med fler.. wtf jag har aldrigens hört om det tidigare.
 
Jäkla skit menopur och jäkla skit IVF. 
 
Jag blöder forfarande och kan typ inte röra mig för att det känns som om någon sticker 100 knivar in i buken så fort jag rör mig. Sitta ner är värst.
 
Snälla snälla, om det finns någon övermakt hjälp mig att få tillbaks guldägget!
 
 
Varvagtillettbarn.blogg.se
2017-10-25 @ 13:40:57

Hoppas verkligen att det är guldägget!!! ❤️❤️

Svar: Tack😊 Jag med! Det är på plats nu iaf🤗❤
Em

Pånolligen
2017-10-25 @ 16:05:23

Fy alltså. Känner igen det där. Hände vår första ivf och jag trodde aldrig att ägget skull klara sig och blev Då på förvånad när det gjorde det och jag dessutom blev gravid. Jag hoppas verkligen det klarar sig och att det är guldägget, det är ni så värda 💓

Pånolligen
2017-10-25 @ 16:05:24

Fy alltså. Känner igen det där. Hände vår första ivf och jag trodde aldrig att ägget skull klara sig och blev Då på förvånad när det gjorde det och jag dessutom blev gravid. Jag hoppas verkligen det klarar sig och att det är guldägget, det är ni så värda 💓

Svar: Du ska bara veta vad jag har greppat det lilla hoppet jag fick av det du skrev! Tack för att du gav lite hopp❤❤❤
Em

Em
2017-10-26 @ 10:38:07

Nej fan...! Men det behövs bara ett ägg kom ihåg det! Jag har haft såna som två spermier tagit sig in i. Jag tror bara man får lite mer information på privata sidan, annars säger de ju bara "två ägg blev fint befruktade" utan att gå in på vad exakt som hände med resten. Jag tror det är vanligt med flera spermier i ett ägg, och så finns det ju en massa andra orsaker till att äggen inte blir rätt befruktade, två kärnor, för mycket fragment, osv. Så oroa dig inte för den saken, sånt händer. Nu allt fokus på guldägget!

Svar: Ja så kanske det är, dock var de också lite förvånade över att alla fyra vlev det. Om det blir en nästa gång så blir det icsi säger dem🤗Men jag hoppas på att du har rätt och att det är guldägget nu😊❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0