Försöker hålla hoppet uppe!

Jag vill bara gräva ner mig! Jag har mensvärk. Det känns på samma sätt som alltid, alltså som att kroppen går i försvar och vill stöta bort.
 
Jag tror dessvärre inte att det är lutinus i och med att jag brukar känna så här även vid FET.
 
Mina bröst är superstora och ömmar rejält men tänker att det har med ovitrelle att göra. Jag är också supertrött, det liksom kommer i attacker tröttheten.
 
Idag har jag varit hemma från jobbet... 7e sjukdagen. Japp jag har sjukskrivit mig denna gång men ska gå och jobba imorgon.
 
Åh vad jag vill trolla fram tiden!!! Önskar såååååå ett mirakel!!!
 
 
Pånolligen
2017-10-30 @ 17:33:09

Den där tröttsamma värken! Men nån gång ska den betyda något bra. Så måste det va. Håll ut 😘😘💓

Svar: Eller hur! Ja men hoppad gör man ju alltid🤗❤
Em

I väntan
2017-10-30 @ 20:39:19

Jag fick också mensvärk precis som vanligt och trodde det var kört, men det var det inte! Hoppas detta är ett gott tecken för dig med! 😀👍🏻

Svar: Åh vad du ger mig lite hopp! Men kände du värk så tidigt? Tack vännen❤
Em

I väntan
2017-10-31 @ 13:06:35

Ja, fick det en vecka innan precis som vanligt, trodde verkligen det var kört. Hade pms och allt. 👍🏻❤️

Svar: Åh hoppas att det är samma för mig ❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0