Hur många dagar?

Ni som behandlats med menopur. Hur många stimuleringsdagar har ni haft? 
 
Min första ivf hade jag äggplock på dag 14.
Min andra ivf hade jag äggplock på dag 17
Och min tredje på dag 16.
 
Är det färre dagar med menopur tros? Nu börjar kontrollfreaket analysera  och räkna dagar.. behöver jag ställa in några möten tros? 
 
Ivf och kontrollfreak är ingen bra mix!
Malin
2017-10-02 @ 19:20:03
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Vet inget om menopur. Men allt om att vara kontrollfreak😂 Förstår precis ditt analyserande. Ska börja med progynon imorn, alltså har googlande börjat.. nu håller jag tummarna hårt för oss och våra 8:e återföringar✊️✊️ Kram!

Svar: Hahaha ja det är fasen inte lätt alltså 😊 Åh heja heja hållrr tummarna för lucky number eight😍😍 😊 kraaam
Em

Anonym
2017-10-02 @ 19:42:56

Jag har samma fråga! Ska utomlands en helg och nu verkar det ju bli precis på återföringen...! Hurdan dos har du om dagen av Menopur?

Svar: 225 , men nu är det en till anonym själ till som berättat att hon började på 225 och sänkte sedan till 150. Jag tror att man alltid har äggplock ca efter två veckor. Oh noo när ska du resa? Och när börjar du behandling? Håller tummarna för dig, både för resa och bebis😊
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0