Sprutadag 4 menopur

Då var vi framme på sprutdag 4. Sista dagen med endast en spruta och imorgon kör vi igång med orgalutranen... som jag verkligen inte gillar. Tjock nål!
 
Jag vet inte om det är biverkningar från menopuren eller om jag börjar bli sjuk. Jag är iaf sjukt trött, kan sova hela tiden, har ont i huvudet och mår illa. Men det är bara att gilla läget. Jag försöker faktiskt lyssna på min kropp. Idag låg jag kvar i sängen och tillät mig somna om istället för att gå upp direkt när jag vaknade. 
 
Idag ska jag fixa i trädgården och bara ta det lugnt.
 
Jag är lite nervös inför vul, i och med att jag de tidigare gångerna inte fått så många äggblåsor. Ny medecin = nya möjligheter. Blir det till det bättre eller flopp tros?
 
Ha en härlig lördag!
Pånolligen
2017-10-14 @ 17:55:16

Härligt att du lyssnar på kroppen! Det går undan nu alltså 😊 jag tror bara det är positivt att testa lite olika mediciner och tror vissa passar andra bättre. Hoppas på fler ägg eller åtminstone guldägget 😍

Svar: Ja men eller hur.. mellanperioderna går ju i slowmotion men nu jäklar swishar det till:) heja oss❤ så många ägg vi båda letat efter måste det väl ändå vara dags för det där guldägget nu😍
Em

Anonym
2017-10-15 @ 16:17:00

Jag minns att min läkare sa att menopur inte ger så många ägg som dom andra, men att dom ägg som blir är av mycket bra/bättre kvalité. Så jag hoppas på guld ägg hos dig 🌹🌹

Svar: Oj då det var ju inte bra.. ännu färre alltså. Fast om guldägget finns där så är jag nöjd😉tack😍😍
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0