Sprutdag 1 IVF 4 påväg mot ruvning 8a!

Sådär då har jag mixat min första menopur och jag lyckades inte sticka mig själv denna gång heller.... Så det fick min sambo göra i vanlig ordning. Sticket är precis samma som gonal f dock svider denna lite efteråt.
 
Idag ringde jag och försökte säkra upp hotellrum nästnästa vecka i falun... jag ville boka hela veckan för att avboka ett par dagar när jag vet när vi faktiskt kommer.. Det var helt ok med hotellet men dock var tisdagen den 24 fullbokat så vi måste hitta ett annat rum den natten om det blir då så att säga.
 
Mitt VUL 2 blir nästa torsdag och då är jag i umeå på tjänsteresa. Jag har därför blivit inbokad på vul i umeå och måste ta blodprov där också och posta det med dagens post.
 
Jag frågade falun när hon kunde tänka sig när äggplock blir och hon trodde att det kanske blir mån eller tisdag v.43. 
 
Det är faktiskt ganska skönt att jag ska åka till umeå näsra vecka. Annars hade nog den här tiden sniglat sig fram.
 
Jag känner mig sååååååå redo!!!
 
Må detta bli lucky number eight!
Susse
2017-10-11 @ 20:19:58
URL: http://www.lillasusse.blogg.se

Hej!
Svarar på dina frågor i förra inlägget här. I vår första IVF fick vi inget ägg som gick att använda (vi gör ju ivf med pgd då jag har en ärftlig sjukdom). I ivf 2 fick vi ett ägg till frysen. Vi gjorde en ET som vi blev gravida på men fick missfall. Ägget vi hade i frysen ledde tyvärr inte till någon graviditet. Jag kör också Menopur.

Svar: Vad tråkigt:/! Nu jäklar håller vi tummarna för att ni kommer hela vägen in i mål😊 heja heja
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0