Känner mig positiv

Imorgon åker jag till köpenhamn på tjänsteresa. Jag ser mycket fram emot det eftersom jag ska möta upp en gammal vän som jag inte träffat på flera år.
 
Annars känns det skönt att vi ska testa en ny klinik. Nu har jag ställt in mig på att det blir i falun, så om min läkare säger att han kommit fram till att göteborg passar mig bättre kommer jag att bli besviken.
 
Jag var inne och kikade på deras hemsida och hittade att de hade ett superbra sammarbete med clarion hotel. Så det ska vi satsa på. Det blir ju ändå iaf tre nätter när det är så långt. Jag har aldrig varit i falun heller så det är ju också kul.
 
I helgen bokade vi en resa. Vi behöver något att se fram emot. Om sex månader i mitten på mars kommer vi att åka till thailand i en heeeeel månad! Förhoppningsvis med en liten bula som inte är gjord av fett på magen.:)
 
Så nu sätter vi allt hopp i nästa ET för ett FET är inte inräknat i vår budget😊
 
På onsdag hör min läkare av sig med planen. Jag är spänd och bara vill att det ska ske nu nu nu så att jag kan ordna finansieringen och så att vi får köra igång med behandlingen om tre och en halv vecka❤
Pånolligen
2017-09-19 @ 18:28:37

Härligt att du känner dig positiv. Hur funkar det när man köper ettpack? Är det ett färskförsök och sen får man betala in det blir till frysen och om man ska göra fet? Härligt med Köpenhamn! Hoppas du får en mysig resa 😚

Svar: Japp precis så frysförsöken är inte inkluderade. Det var faktiskt kul i köpenhamn men nu längtar jag till behandlingsstart😘
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0