Ruvardag 11 kväll

Tusen tack för peppningen och era kommentarer❤
 
Update från ruvardag 11. Inväntar fortfarande mensen. Ytterst lite mensvärk och inget annat.
 
Mår fortfarande illa som att magen vänder sig. 
 
Jag önskar ett mirakel men vet att det inte sker så jag bill verkligen att mensen ska komma nu.  Imorgon vill jag kontakta banken och sänka amoteringen på huset så att vi ändå kan leva bra när vi betalar IVFen på tre månader. På det sättet slipper vi nalla av besparingar.  Sen vill jag ju såklart planera nästa behandling.
 
God afton!
Maria
2017-09-13 @ 20:11:13
URL: http://ivfknyttet.blogspot.se

Kolla imorrn igen, för säkerhets skull.. tar du de digitala eller med streck? Ska inte få dig att hoppas i onödan, tänkte bara att de digitala visade för mig när strecken inte syntes. Jag hoppas fortfarande för din skull, allt vad jag kan. Tycker du är stark som planerar framåt <3

Svar: Tack för peppningen ❤
Em

Malin
2017-09-13 @ 20:23:07
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Du är så stark! Bra att du planerar framåt👍 Håller fortfarande tummarna för dig dock. Tills tant röd kommer så finns det hopp. Kram

Svar: Tacl❤❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0