Slut på ruvardag 12

Igen tusen tack för peppningen och kommentarer❤
 
Jag kan härmed meddela att det är över för denna gång. 
 
Biter ihop, sitter på jobb. Ska kontakta läkare och bank under dagen.
 
Förhoppningsvis kör vi om en månad igen❤
Matelan
2017-09-14 @ 09:42:42

Stor styrkekram till er <3

Svar: Tack❤❤
Em

Anonym
2017-09-14 @ 10:07:43

Nej fan också! Man vill ju hoppas in i det sista, men nu blir det nya tag i stället och alla dörrar står öppna! Vet hur det känns dock...

Svar: Jepp det blir det! Kämpa på du med❤
Em

Pånolligen
2017-09-14 @ 10:48:31

Finner inga ord. Ta hand om dig <3 <3 <3

Svar: Du och jag krigar vidare ❤❤
Em

Varvagtillettbarn.blogg.se
2017-09-14 @ 12:39:11

KRAM!!! ❤️😁❤️

Varvagtillettbarn.blogg.se
2017-09-14 @ 12:39:54

Fan, det blev jättefel med min kommentar. Skulle inte vara en glad gubbe där. Bara tre hjärtan. Sorry ❤️

Svar: Haha gav mig ett litet skratt😊 tack❤❤
Em

minress.wordpress.com
2017-09-14 @ 20:48:34

❤️❤️❤️

Svar:
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0