Flytta som höggravid!

I fredags fick jag ett samtal om att vi får en hyresrätt vilket vi satt upp oss i kö till för att bara bo där tills vårt hus ät klart. Vi har inflytt i vårt nya hus i septemper 2019. 
 
Vi tänkte att det är skönt att sälja nu så vi vet hur mycket vi får och slipper stressa med en försäljning när jag är mammaledig. Dock hade vi lagt ner dessa planer då vi inte fått tag i någon lägenhet och jag blir mer och mer gravid och otymplig. Men nu har vi alltså fått tag på en och ska nu 3 månader innan bebis börja en försäljning av vårt radhus och flytta hela bohaget. Vi planerar flytten till den 15 juni alltså om två månader och då ska allt vara klart. Jag blir trött bara jag tänker på det. Vi måste städa och pimpa huset inför visning och sen gå igenom hela den processen. Flytten till lägenheten går när jag är i vecka 37 tror jag....  Jag försöker att inte gripas av panik. 
 
Jag vet att det här är det bästa valet det är bara att gilla läget och tänka att förhopöningsvis kommer inte bebis för tidigt så att jag får lite chans till återhämtning innan han kommer❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0