V.15 och lite bloggpaus

Som ni märker är jag inte superaktiv på bloggen just nu. Mest för att jag är sjukt trött och mår ganska illa. Med glädje😊
 
På tisdag går jag in i vecka 16. Jag känner inte så mycket värk alls längre och det är såklart lite läskigt. Men så länge jag mår dåligt är väl allt som det ska🤗
 
Om två veckor får vi se pyret igen❤. 
 
Hoppas ni andra mår bra❤❤❤
Therese
2018-01-21 @ 21:37:17
URL: http://verklighetochdrommar.wordpress.com/

Vad skönt att höra att allt är väl:) Förstår att illamåendet på något sätt kan vara lugnande och till och med efterlängtat när man varit inne i allt det här. Jag är inne på ruvardag 3 idag och det är spännande att läsa dina inlägg om hur du kände dag för dag när du var där:)

Svar: Åh vad spännande med ruvningen! Vet att du genomgår psykisk terror nu...håller alla tummarna för art det går vägen för er😊 Är det första ruvningen?
Japp jag tyckte det var skönt att kunna gå tillbaka och se hur det var förra gången så att säga. Men det som var ihållande under alla mina åtta ruvningar var värken aom även fanns där när det gick vägen. Ingen skillnad😊 Om ett par dagar vet du😉 stort lycka till ❤
Em

Therese
2018-01-26 @ 00:19:17

Tack:) Det är första ruvningen, vid förra IVF:en blev inga ägg befruktade så då var det liksom behandling "i onödan" och det kändes jobbigt. Nu har vi åtminstone en chans. Jag hoppas att allt fortsätter att gå bara bra för dig och att jag får fortsätta följa din solskenshistoria❤

Svar: Men så spännande😊 Jag hållar tummarna så hårt ich hoppas innerligt att ni endasr behöver en ruvning och att du ruvar på guldägget😊 Tusen tack❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0