Välkommen vecka 14❤

Idag har vi vart på KUB. Och vårt pyre lever fortfarande! Sååååå fantastiskt!! 
 
Det var låg sannolikhet på KUB. Typ 1 på 6700 nånting och det känns bra. Inte för att det hade spelat någon roll men det kan vara skönt att vara förberedda kände vi.
 
Hittils har jag haft ganska mycket värk och vissa dagar känner jag inget och det känns ju bra att veta att det är normalt för mig. Beräknad bf den 16 juli.
 
Igår var jag ju även på en andra intervju för tjänsten jag sökt. Intervjun var på engelska och just den delen gick väl bra. Jag hade bestämt mig innan att verkligen sälja in mig själv, men tror att det kanske blev lite för mycket..
 
Men jag vet att det är jag och två till som fajtas om 2 tjänster och av oss tre är der bara jag som har kunskap i detra område sedan tidigare. Men magkänslan säger att jag inte får den.
 
Jag borde ju få veta i denna vecka!
 
Hoppas ni andra mår bra ❤
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0