Gott nytt år!

Förra årets blogginlägg:
 
"
Sådär ja! Då var ytterligare ett skitår över! Det är nu det vänder! 2017 blir vårt år!
 
Gott nytt år på er!"
 
Och dra på trissor här sitter jag och är gravid på självaste nyårsafton 11+5 helt sjukt! Jag hade lovat mig själv att om allt såg bra ut på ultraljudet i torsdags skulle jag tvinga mig själv att försöka tro på det.  Det är svårt men jag försöker att vara i nuet och inte tänka på framtiden. Just nu är jag gravid och det är helt fantastiskt!
 
Jag har även blivit kallad på en till intervju för mitt drömjobb. 
 
Har vinden vänt eller kommer något gå åt skogen? Jag försöker hålla fast vid att nu har der vänt. Ca 5 år tog det allt som allt. Är det nu man ska börja leva på riktigt. Så konstigt. 
 
Jag önskar verkligen att alla ni som fortfarande kämpar kommer i mål på ett eller annat sätt nu 2018. Det måste bara bli så! Slut på sprutor och skit. I mål ska vi alla!!!
 
Gott nytt år till er alla❤
Sofie
2018-01-02 @ 11:53:55
URL: http://www.nouw.com/ivfresamotettsyskon

Vinden HAR vänt för er! Jag blir så glad av att läsa din blogg nu, känner så med dig - lycka! God fortsättning till dig och minibebis i magen <3

Svar: Shit vaf häftigt om den verkligen har det😍 Åh vad glad jag blev av din kommd tar😍 Hoppas du och din fina familj hade ett fantastiskt nyår och god fortsättning!❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0