Pyret är fortfarande med❤

Jag får nog vänja mig vid värken! Detta är nog mitt normaltillstånd! Allt såg bra ut! Även blödningen, hon såg den inte ens. Pyret sög på tummen❤
 
På två veckor har han växt från 24mm till 55mm❤
 
Nu sitter jag i nästa väntrum och ska ta prover till KUB som vi har den 8e jan.
 
Jag gjorde ett urinprov hos läkaren för att utesluta urinvägsinfektion och det var det inte. Så det är antagligen bara växtvärk som känns konstant hela tiden.... typ som om mensen ska komma. Det sticker även till ganska ofta precis som det brukar göra vid mens.
 
Om 11 dagar har jag KUB så det känns ju super att man kan få ett kvitto snart igen. Jag kommer även att få ett extra ultraljud emellan kub och det stora ultraljudet i vecka 19. Det är jag sjukt tacksam för!
 
Kommer 2018 bli det bästa året ever?
I väntan
2017-12-28 @ 15:40:33

Såå underbart!! ❤️😀 nu får du vänja dig vid att vara gravid, pyret är här för att stanna!! Kram

Svar: 🙈😂😂 Ja det är väl så❤❤ Tack fina du❤
Em

Sofie
2017-12-29 @ 12:19:27
URL: http://www.nouw.com/ivfresamotettsyskon

Ååh! Härligt 👐 Klart att 2018 blir det bästa året i ditt liv, det är ju året du äntligen ska få din efterlängtade bebis ❤

Svar: Åh vad jag hoppas! Gott nytt år fina du❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0