Det är verkligen ofattbart.

Vi tror knappt på det än, att drömmen kan bli verklighet.
Jag sover som en kratta, mitt huvud är så stressat över denna nya situation så jag är typ helt speedad.
 
Det är ju inte bra! Jag vill ju att pyret ska ha en lugn miljö så att pyret trivs. Jag blir ju också nojig över att jag inte är sjukt trött... för det har jag hört att man är i början.
 
Men och andra sidan har jag ju vart sjukt trött under alla åren med behandlingar och förluster, så att jag nu är ganska pigg kanske är för att jag för första gången inte är i sorgen.
 
Imorgon är det dags för dropp!  Och på onsdag är det dags för kbt och terapi hos en psykolog. De ska hjälpa mig så att jag kan ta sprutor på mig själv och även hur jag ska förhålla mig till denna nya fabtastiska situation.
 
På tisdag är det 3 veckor sedan jag hade äggplock. Om jag tar ett test med veckoindikator på ons eller tors så borde väl det visa 3+ om allt är om det ska va?
 
Styrka till alla er som fortfarande ruvar och eller försöker❤

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0