Mensvärk/molvärk eller växtvärk

Idag har jag fått dropp. Det gick bra men de hade ingen maskin på min klinik så det tog 1.5 timma istället för 40 min. Men vad gör väl det.
 
Jag har haft mensvärk nästan hela dagen vilket gör mig nervös när jag inte känner så mycket andra symtom. Mina bröst gör mest ont när jag vaknar på morgonen och när jag trycker på dem... 
 
Jag tog ytterligare ett test idag och det var starkt positivt. Funderar på hur mycket molvärk som ät normalt. Det la ju sig i ett par dagar för att komma tillbaks idag och hålls i sig typ hela dagen.
 
Jag hoppas såå att det är borta imorgon. Eller att det bara är växtvärk...
 
I väntan
2017-11-14 @ 11:05:20

Jag hade också molvärk i början, helt normalt! Händer mycket i livmodern redan från start! Kram ❤️

Svar: Hoppas det är samma för mig. Men vad jobbigt 😊tack fina du❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0