Paniken stiger

Jag har nu haft ihållande molvärk sedan igår och mina bröst har HELT återfått sin oömma slapphet.
 
Inatt har jag googlat som en idiot. Jag har känslan av att det är kört. Men jag vill inte tro på det. Min sambo säger att vi borde förbereda oss på 50/50. Jag vill inte det.
 
Jag drömde inatt att hjärtat pickade på  vul. Total lycka. Jag önskar att det är en sanndröm.
I väntan
2017-11-30 @ 07:06:24

Håller alla tummar och tår! Tror på en sanndröm 👍🏻❤️

Svar:
Em

Em
2017-11-30 @ 07:16:51

Jag har haft molvärk hela början av graviditeten, det är väldigt vanligt! Även om jag oroat/oroar mig precis som du. Håller tummarna!

Svar:
Em

Malin
2017-11-30 @ 07:23:40
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Håller mina tummar och tår✊️ Och jag tror att det kommer gå bra! Förstår din oro, fast att jag aldrig varit i den situationen. Skickar massa kramar! 💖

Svar:
Em

Sofie
2017-11-30 @ 10:01:07
URL: http://www.nouw.com/ivfresamotettsyskon

Symtomen kan skrämma en rejält, speciellt då de varierar så. Jag tror att allt kommer gå fint idag, håller tummarna! <3

Svar:
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0