Vad händer?

Såååå konstigt livet... motgång efter motgång i flera år sen så säger det poff.
 
Jag fick tjänsten, mitt drömjobb. Fast jag är gravid.
 
Hur sjukt är inte detta.
 
Kan inte riktigt tackla allt det positiva.. helt fantastiskt!!!
Pånolligen
2018-01-11 @ 19:38:04

Men åh Grattis!! Det här är du sååå värd!!!! Så glad för din skull. Ta hand om dig och bebben och fira med lite alkoholfritt!! 😍

Svar: Tusen tack fina du. Hur går det för er? Kör ni på nu i januari?❤❤❤
Em

verklighetochdrommar.wordpress.com
2018-01-11 @ 22:31:23

Åh vad roligt! Stort Grattis!

Svar: Tusen tack❤
Em

I väntan
2018-01-12 @ 07:45:43

Ååå, så underbart att livet har vänt! du är så värd det! Stort grattis till drömjobbet!!! 🎉😀💜

Svar: Tusen tack fina du❤❤❤
Em

Matelan
2018-01-12 @ 10:16:46

Grattis!! :D

Svar: Tusen tack😊
Em

Sofie
2018-01-13 @ 19:39:16
URL: http://www.nouw.com/ivfresamotettsyskon

Efter all motvind du kämpat i är du så värd dubbel medvind! Stort grattis till ditt drömjobb! <3

Svar: Man vill ju bara nypa sig i armen typ hela tiden😉Tusen tack fina du❤❤
Em

Madde
2018-01-20 @ 20:35:16
URL: http://minstorstalangtan.blogg.se

Det är du såå värd! ❤️ Kram

Svar: Tusen tack❤Och Grattis till 50% av graviditeten avklarad❤❤❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0