Välkommen v.13

Jag kan inte knäppa mina byxor alls längre. För två veckor sedan kunde jag iaf använda gummiband men inte ens det fungerar längre.
 
Vad jag kan se när jag googlar runt så börjar det först synas i vecka 18 typ.... Jag beställde faktiskt hem lite mamma byxor igår och tänker att jag kanske ska börja använda dom om någon vecka eller så. Nu går jag runt mef uppknäppta byxor och ett nerdragen linne så man inte ska se. Även bharna är försmå, så idag har jag vart och köpt en ny mjuk utan bågar... mycket skönt måste jag ändå säga.
 
Jah skulle ju gått på KUB på måndag men ringde idag och fick flytta det tills på tisdag så att jag kan vars heeelt fokuserad på min intervju på måndag. Som är på engelska.. men det nog gå bra hoppas jag.
 
Idag har jag jobbat för första gången sedan blödningen och det var superkul att komma tillbaks.
 
På posten idag låg ett brev från barnmoskan som informerade om att jag har för lågt järnvärde så att jag behöver äta järntabletter. Jag får åka och köpa det imorgon. Skönt att se att det finns en anledning till att jag blir anfådd när jag går och får hjärtklappning😊 Jag kanske till och med kan bli lite piggare när jag börjar äta dem.
 
Hoppas att 2018 blir ett riktigt jäkla bra år❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0