Precis lika pmsig som vanligt..

Japp precis som vanligt fast extremt, och då menar jag verkligen extremt trött. Har ju typ vart det sedan ivfen, men nu har det verkligen eskalerat totalt. Jag kommer knappt ut ur sängen på morgonen. Börjar fundera på om jag är utmattad. 
 
Jag har iaf fått en psykologtid på fredag vilket är rätt lägligt då mensen ska komma då. Och gör den inte det kommer det att bli en jäkligt lång sommar för oss. Då blir liksom inte fet förrän kanske i augusti. Jag ser fram emot spykologtiden. Speciellt när vi eventuellt ska dra nu väg över nästa helg till ett par vänner i Värmland. De väntar barn... När hon äntligen kunde tänka sig att skaffa nummer två och vi fortfarande inte hade lyckats blev jag superglad. Tänkte att vi skulle vara mammalediga tillsammans, för i och med att vi hade försökt så länge (3 inseminationer och väntan på IVF) så trodde jag att det var typ vår tur...Det var ju bara det att det tog sig på första försöket för henne... Och det har det ju som alla vet inte gjort för oss.
 
Men hon är en av mina allra bästa vänner och jag saknar henne, så jag får ju ta tjuren i hornen och åka dit och träffa henne med sin fina mage.
 
Babyboom! 
 
 
Annika
2016-05-31 @ 08:27:38
URL: http://nouw.com/enoviktigblogg

pms här med! Ska också ha mens torsdag eller fredag, och också tid hos psykologen på fredag, hehe. Jag har dock bara en lite återträff, gick hos honom i 4,5 år och avslutade i vintras. Men vi bokade in en tid 6 månader senare (nu alltså) för att kolla läget och se om jag håller ihop. Är dock lite ledsen för att komma dit ogravid, jag var såå säker på att jag skulle vara gravid när vi ses igen.

Svar: Skönt att du också ska dit, och skönt att det är i samma veva som mensen. Eller iaf jag känner att allt är så hopplöst just när tant röd kommer och då är det skönt att prata av sig😊 men förstår dig dock gällande ogravid. Man har ju spelat upp scenarier tusen gånger när man äntligen få berätta att man är gravid.Och när det vid sådana tillfällen inte blir så så är det såklart jobbigt😢 hoppas att du mår ok iaf💕💕 jävla pmshelvete😉😉
Em

Pånolligen
2016-05-31 @ 10:43:53

Känner igen den där tröttheten, blir också så när det närmar sig, vilket det verkar göra för mig redan? Väldigt märkligt. Hoppas verkligen din mens kommer på fredag! Bra med psykologtiden och kul att träffa kompisen (även om det blir jobbigt med såklart). Jag ska också träffa min tvåbarnskompis i helgen, träffa hennes andra barn för första gången. Vi började försöka samma månad och nu har hon två barn. Yaaay! ;)

Svar: Jag fattar verkligen inte hur folk kan ploppa ut ungar till höger och vänster hela tiden...men vänner är vänner😊 men va? Är din redan på ingång alltså? Hoppas att vi får mer energi snart😉😊
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0