vad ska man säga?

Jag har inte så mycket att säga. Det är sjukt att man har vana av detta nu!
 
Jag gick all in på alkoholen igår. Det fick bära eller brista. Och det bar!
 
Jag shottade tequila, drack rödvin, bubbel och redbull vodka! Dansade som aldrig förr! Idag värker det i hela kroppen, men det var det värt!
 
Idag har jag storstädat!
 
Vaffan ska man göra med livet? Jag vet inte längre. Orkar inte tänka på det! Varje toabesök är en påminnelse av ännu ett misslyckande. Men just nu orkar jag inte känna, orkar inte ta tag i att planera. 
 
Jag sa till en av mina vänner att detta var det bästa misslyckandet ever, på krogen med mina bästa 12 vänner. Hon sa att vi kan ställa upp på att gå på krogen vid varje misslyckande, men att hon såklart hoppas att det aldrig mer kommer ett.
 
Hon grät och sa att hon och en annan vän brukar ringa till varandra efter jag har meddelat om misslyckanden. Hon sa att deras hjärtan går sönder och att de brukar prata om hur det då känns för mig. Om deras hjärta går sönder hur mår då mitt hjärta. Hon sa att alla vet att jag skulle bli den bästa mamman och att det.är så sjukt orättvist. Jag grät inte, men jag berättade att när sorgen och paniken hinner ifatt mig, när jag tillåter mig att känna gör det så sjukt ont att jag inte vet hur jag ska orka. Sen drack vi lite till. 
 
Mina fina vänner💓 
 
Jag vet inte hur mycket jag kommer blogga nu. Nästa och sista embisen får först flytta in om sex veckor. Om det klarar upptiningen så att säga. Fram tills dess har jag ytterligare en möhippa och två bröllop. 
 
Hoppas att ni andra har det bra! Styrka till er alla..💓
Malin
2017-04-30 @ 19:42:47
URL: http://ivfdagboken.blogg.se

Fina vänner💕 Varför behöver du vänta till nästa cykel? Undrar för jag tänkte ta Letrozol imorgon, men kan inte fråga Huddinge fören på tisdag om det är ok att sätta igång.. kram

Svar: Jag får inte köra denna månad, då denna mens räknas som behandlingsblödning. Jag ringde RMC i fredags och frågade😢😢 sex lååååånga veckor. Men de kanske har andra regler på din klinik✊✊✊💓
Em

I väntan
2017-04-30 @ 20:08:48
URL: http://ivantan.blogg.se/

Livet är så orättvist💔 men underbart med så fina vänner❤️ Kram!

Svar: 💓
Em

Pånolligen
2017-04-30 @ 22:21:14

Så skönt att du fick en fin kväll. Sjukt att man vänjer sig ja men skönt att inte bli lika förstörd längre. Fina vänner du har och fin du ör! Du ör stark och ni kommer fixa det hör tillsammans. Hoppas på den sista embisen för nu får det va nog tycker jag. Hoppas du haft en fin Valborg. Kramar!

Svar: 💓💓💓
Em

Maria
2017-05-01 @ 21:32:55
URL: http://ivfknyttet.blogspot.se

Många många kramar <3

Svar: 💓💓
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0