Ruvardag 12 skräckens dag

Jag har aldrig klarat mig igenom ruvardag 12 tidigare. Gör jag det idag?
 
Tog ett nytt test i morse och det var aningen svagare... Jag var iof uppe inatt och drack vatten och kissade. Men ändå...
 
Jag har mensvärk av och till, brösten ömmar ibland. Jag mår exakt som innan mens vilket gör att det känns mörkt. Men jag har ju aldrig fått ett positivt test innan och det gör såklart att jag hoppas så jag nästan spricker.
 
Jag har analyserat detta med ovitrelle sprutan.
 
Vid mitt sista FET hade satte jag in ett tvådagars. På ruvardag 4 och 5 testade jag negativ alltså 6 och 7 dagar efter maxdos på ovitrelle.
 
6 klick ovitrelle är en fjärdedels ovitrellespruta då maxdos är 25 klick. Kan det vara så att en fjärdedels dos sitter i längre än en hel?
 
Jag ver att bara tiden kan berätta hur det vekligen kommer bli men asså jag spricker snart.  Hoppet har tänts! Jag tar med glädje sprutor i 9 veckor till om jag får mitt efterlängtade plus!
 
På torsdag bör jag ju veta med säkerhet eller? Två låååååånga dagar kvar!
Anonym
2017-11-07 @ 08:00:16

Nej jag tycker inte mindre mängd kan synas längre hur man än svänger på det. Däremot kan testet svaja lite i styrka i början, så jag tror på det! Tog du båda testen av samma märke? Det sägs att morgonurin är bäst men jag får i varje fall starkare utslag på ägglossningstest på dagen eller kvällen, morgonurin känns väldigt utspädd. Testade du med dagsurin igår? Hoppas hoppas och håller tummarna!:)

Svar: Nu har jag tagit ett till och det ät helt klart ett plus! Kan ju inte vara ovitrellen längre❤ tack för peppningen❤❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0