Ruvardag 5

Värken har lagt sig och nu känner jag inte jätte mycket. Brösten har dessvärre också lugnar sig lite.
 
Jag greppar efter halmstrån. Hittade en blogg om endometrios igår det hon beskrev var mitt i prick! Jag kanske inte har så extrem värk som hon hade med smärtorna hon talade om känner jag så väl igen.
 
Hon hade typ mensvärk under hela sin ruvartid och hon lyckades på tredje gången.
 
Så nu klamrar jag mig fast vid att det är endometrios värk istället för att kroppen går i försvar.
 
Det är ju inte helt omöjligt att det var att det fäste igår som gjorde att jag hade ont..
 
Hör ni, jag kämpar verkligen med hoppet här... 
 
Maria
2017-10-31 @ 16:58:28
URL: http://ivfknyttet.blogspot.se

Vi har ju alla olika sätt att hantera det där, jag försökte att inte analysera nåt alls för tänkte att då blir jag knäpp, även om jag är rätt säker på att jag kände när det fäste. När man gjort resan ett gäng gånger som du förstår jag verkligen att man jämför och tänker hur det varit.. Kan inte ens föreställa mig. Jag är här inne varje dag och det må vara en klen tröst men jag tror vi är ett gäng som så innerligt hoppas för din skull <3 Heja lilla embisen <3

Svar: Tack fina du❤ japp jag tänker 1000 gånger om dagen att jag ska sluta analysera men det är totalt omöjligt 🙈❤❤
Em

Pånolligen
2017-10-31 @ 19:33:35

Det är bra att symtomen försvinner tänker jag får då var du lite mer att gå på om de kommer tillbaka om några dagar 🤠 jag har som sagt mensvärk alla ivfer de första dagar oavsett om det gått eller inte. Hoppas det betyder positivt för er 👨‍👧‍👧💜

Svar: Der har du ju rätt i, hoppad såå att det ät något positivt denna gång❤❤❤ Heja oss❤
Em




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0