Det ska kännas att man är gravid!

Vecka 27, 26 + 2! Jag ser ut som en jätte!  Från det att vi började med alla behandlingar har jag fram tills idag gått upp 30 kilo! Ganska mycket att gå ner sen. Jag har lite panik i och med att det är 3 månader kvar på graviditeten och man brukar ju gå upp ännu mer i slutet så är jag ute på långsamma 30 min promenader varje dag.  Mer än så kan jag inte gå på grund av värk. 
 
Men det är ju heeeelt fantastiskt att jag får bli så här tjock och att jag har ont. Jag skulle inte byta bort det för fem öre. 
 
Annars mår jag bra, jag jobbar och sliter och vankar runt. Jag har bestämt att jag stämplar ut på semester den 15 juni så det är bara två månader kvar. Det känns helt overkligt.
 
Jag vågar inte tänka på förlossningen och jag vet inte om jag vågar mig på en vanlig. Är så himla rädd för att något går fel men ska gå på samtal om det på förlossningen.
 
Förra veckan var jag på kontroll och allt såg bra ut. Jag följde kurvan som jag skulle och vi hörde hjärtljudet❤
 
Hoppas att ni andra har det bra och njuter i vårsolen som äntligen kommit❤
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vår strid och vägen till dig

Ofriviligt barnlös... jo det är jag det! Välkomna och ta en kik på mitt liv och vår (min och min fästmans) strid för att få det där lilla pyret som vi så länge drömt om. När alla andra blir på tjocken till höger och till vänster, går på mammaledigheter och kommer tillbaks står vi fortfarande på samma ställe och trampar. Detta är vår strid, och jag vet att det är många där ute som delar den med oss. Inseminationer och IVF har nog inte varit så vi drömt om att pyret skall bli till, men det viktiga är ju faktiskt att det någon gång sker. Antal inseminationer = 3 (varav ett plus som slutade i missfall) antal letrozol omgångar=6. Antal IVF 3. Antal ET=2, antal FET= 6. Nu är vi inne på IVF4 och hoppas att vi kommer i mål.

RSS 2.0